Lees alles over het initiatief ‘Plakboek PvdA’

Door De Redactie op 1 mei 2011 Delen

Vanaf 1 mei publiceren Anne Graumans en Nienke Rooijakkers onder de noemer ‘PvdA Plakboek’ regelmatig bijzondere verhalen uit de Partij van de Arbeid. Verhalen van medewerkers, de Rooie Vrouwen, de Paasheuvel en veel meer zijn te lezen, te zien en te horen op deze pagina. Radiodocumentaires van 1 minuut worden aangevuld met prenten, brieven, ontmoetingen of berichten uit de krant. Zo bouwen we aan een digitaal plakboek. Alle inzendingen samen geven een beeld van de mensen en de partij, van de waarden die we delen en de liefde voor de sociaaldemocratie. We vragen iedereen om mee te doen.

Heb je een bijzonder verhaal, foto’s van bijzondere gebeurtenissen, laat het ons dan weten, wij komen graag langs. De korte radiodocumentaires en bijbehorend beeldmateriaal geven samen een beeld van de mensen en de partij, van de waarden die we delen en de liefde voor de sociaaldemocratie.’ Contact via de website, of via plakboekpvda@gmail.com