Slotwoord Job Cohen op campagnebijeenkomst in Bussum

Door De Redactie op 30 oktober 2010 Delen

De inwoners van 29 gemeenten kiezen eind november een nieuwe gemeenteraad. De PvdA vindt dat het anders kan, dat er een alternatief is voor de weg die het nieuwe kabinet inslaat. Op vier grote campagnebijeenkomsten zullen politiek leider Job Cohen en lokale lijsttrekkers vragen uit de zaal beantwoorden. Op zaterdag 30 oktober vormde Bussum het decor van de eerste bijeenkomst. In bovenstaande het slotwoord van Cohen.

Op het YouTube-kanaal van de PvdA vindt u ook een in Bussum opgenomen video met Tweede Kamerlid Ronald Plasterk over eerlijk delen en de draconische bezuinigingen op cultuur. Ook de verhandeling van historicus Maarten van Rossem over rechtse retoriek staat integraal online, evenals nog een aantal fragmenten met Cohen, hier en hier.

De andere drie bijeenkomsten vinden plaats in Middelburg (17 november), Maastricht (19 november) en Sneek (20 november). Informatie over de locaties volgt zo snel mogelijk. Leden en andere belangstellenden zijn van harte welkom.