Toespraak Samsom campagneaftrap

Foto Flickr / PvdA

Door Diederik Samsom op 18 januari 2014 Delen

Komende jaren worden de verantwoordelijkheden van gemeenten groter. Zorg, werk, wonen. Het lokale bestuur is daar straks aan zet. Daarom zijn de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart zo belangrijk: meer dan ooit doet het ertoe wie de keuzes maakt in jouw gemeente.

Kies je voor een partij die liever wegen en lantaarnpalen aanlegt dan het geld aan zorg, onderwijs en sociale voorzieningen besteedt? Kies je voor partijen die al hun energie steken in het verzet tegen alle veranderingen en verantwoordelijkheden, in plaats van in het verbeteren van de zorg en verbeteren van de buurt?

Of kies je voor een partij die zorg, werk en solidariteit in haar genen heeft, haar verantwoordelijkheid neemt en ervoor kan zorgen dat de kracht van Nederland tot grote bloei komt? Lees verder voor mijn volledige toespraak tijdens het PvdA Winterfestival zaterdag, waarmee we de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen aftrapten.

Toespraak Samsom PvdA Winterfestival (pdf) >
Toespraak Samsom PvdA Winterfestival (htm) >