Kom vandaag naar Oss!

Door De Redactie op 24 september 2010 Delen

De PvdA organiseert morgen haar Straten-Generaal. Traditiegetrouw gaan onze afdelingen de eerste zaterdag na Prinsjesdag in heel Nederland de straat op om te laten zien wat wij vinden van de op Prinsjesdag voorgestelde plannen en begroting, en wat onze inzet voor komend jaar is. Ook is er een grote afsluitende bijeenkomst in Oss, met onder andere Job Cohen.

Dit jaar kijken we verder dan de begroting voor het komende jaar. In de week van Prinsjesdag gaan we langs de deuren om overal in het land met mensen het gesprek aan te knopen over de formatie en de opgave waar Nederland voor staat. Op zaterdag 25 september gaan we de straat op om Nederland te vertellen hoe wij aankijken tegen de onderhandelingen over een rechts kabinet.

Deze middag sluiten we af met een landelijke bijeenkomst in Oss met Job Cohen. Job Cohen zal voorafgaande deze bijeenkomst  om 15.00 uur in het centrum van Oss de straat op gaan. De bijeenkomst vindt plaats in Vivaldi! in Oss. Vanaf 15.30 uur is de inloop. De bijeenkomst is om 18.00 uur afgelopen.