Door met herstel: stem PvdA

Door De Redactie op 17 maart 2015 Delen

Op 18 maart bepalen we samen de toekomst van Nederland. De afgelopen jaren waren voor velen niet makkelijk. Maar ons land vindt langzaam de weg naar boven. Daar was de moed voor nodig om zaken aan te pakken die te lang waren blijven liggen. Met resultaat: eindelijk groeit de economie weer, vinden steeds meer werkzoekenden een baan, worden huizen weer verkocht en gebouwd.

We moeten door op de weg van herstel. Naar een land waar iedereen een goed leven kan leiden. Waar meer mensen de zekerheid van goed werk hebben, met een vast contract en een fatsoenlijk salaris. Waar ouderen nu en in de toekomst goede en betaalbare zorg in de buurt krijgen. Waar we naar elkaar omkijken en niemand buitensluiten.

Precies dat staat op het spel op 18 maart. Partijen als D66 en CDA willen extra bezuinigen op zorg en sociale zekerheid. Als zij het voor het zeggen krijgen, keert de onzekerheid terug. Daarom vragen we om jouw stem. Geen nieuwe onzekerheid. Door met het herstel.

Lees meer op onze verkiezingspagina >

Meer weten over wat we bereiken in het kabinet? Lees meer >