Scouting: Rinda den Besten

Door De Redactie op 4 januari 2010 Delen

Het partijbestuur wil meer zicht hebben op de kwaliteiten en ambities van de PvdA-leden. Om dit te bereiken heeft zij een landelijke scoutingcommissie in het leven geroepen. Rinda den Besten legt kort uit wat van een wethouder wordt verwacht. Ze is sinds april 2007 wethouder in Utrecht. Eerder was zij er fractievoorzitter en raadslid. Bij de gemeenteraadsverkiezingen over twee maanden is Den Besten lijsttrekker van de PvdA Utrecht.

De idealen van de PvdA gaan over werk, meedoen en eerlijk delen. Dit is de weg die leidt naar een sterk en sociaal Nederland. Om deze doelen te bereiken heeft de PvdA behoefte aan goed gekwalificeerde mensen.

Op deze site vindt u alle informatie over de scoutingcommissie, scouts, de procedure en de profielen van lid Tweede Kamer, lid Eerste Kamer, wethouder, burgemeester en van toezichthouder. Zie ook de eerder gepubliceerde filmpjes van Emme Groot over het vak van burgemeester en van Kim Putters over de functie-vereisten van een Eerste-Kamerlid.