Schrijf mee met het PvdA-team tijdens Amnesty’s schrijfmarathon

Foto Flickr / Audringje

Door De Redactie op 11 november 2014 Delen

Wereldwijd zijn er nog steeds moedige mensen die vanwege hun mening in de gevangenis belanden. Wij zijn niet van plan ons hier bij neer te leggen! Daarom neemt de PvdA, net als vorig jaar, met een team deel aan de schrijfmarathon van Amnesty. Op 10 december, de Dag van de Mensenrechten, schrijven we 24 uur lang brieven waarin we eisen om vrijlating of een eerlijk proces. Samen kunnen we een krachtig signaal afgeven. Daar hebben we wel jouw hulp voor nodig!

Doe mee aan de schrijfmarathon en meld je aan bij Hester van Ommeren via hvommeren@pvda.nl. Geef hierbij aan hoeveel uur je beschikbaar bent (tussen de 1 en 24 uur) en naar welk dagdeel je voorkeur uitgaat (ochtend, middag en/of nacht).

De schrijfmarathon start op 10 december om 10.00 uur en eindigt op 11 december om 10.00 uur en vindt plaats in het Amnestyhuis op de Keizersgracht 177 in Amsterdam. Het belooft een bijzondere en gezellige marathon te worden met muziek, eten en veel andere teams die zich ook inzetten voor dit goede doel.