PvdA schouder aan schouder met Wajongers en WSW’ers

Door De Redactie op 7 juni 2011 Delen

De PvdA zal op woensdag 8 juni met Job Cohen en Tweede Kamerleden Mariëtte Hamer, Jetta Klijnsma, Jeroen Recourt en Pierre Heijnen in Ulft aanwezig zijn om de demonstrerende WSW’ers en Wajongers een hart onder de riem te steken en nogmaals duidelijk te maken dat de PvdA tegen het oneerlijke bestuursakkoord is. Wederom blijkt dat het kabinet de rekening van de crisis neerlegt bij de meest kwetsbaren van de samenleving; bij mensen met een arbeidshandicap.

Samen met WSW’ers, Wajongers en vakbond AbvaKabo zullen onze Tweede Kamerleden de uitslag van de stemming door de Vereniging van Nederlandse Gemeenten over het bestuursakkoord buiten de DRU-fabriek afwachten. Naast de Kamerleden zullen tientallen andere PvdA’ers aanwezig zijn om blijk te geven van hun onvrede met het voorliggende bestuursakkoord.

Tussen 12.00 en 14.00 vindt een manifestatie plaats, waarbij Job Cohen zal spreken.