Draag steentje bij aan verkiezingsprogramma

Door De Redactie op 12 maart 2010 Delen

De programmacommissie van de Partij van de Arbeid werkt onder leiding van Hans Kamps aan het conceptverkiezingsprogramma voor de Tweede-Kamerverkiezingen. Op het congres eind april wordt het definitieve programma al vastgesteld. Op zaterdag 20 maart zijn onze leden daarom van harte welkom om in gesprek te gaan met onze programmacommissie. Kunt u niet wachten tot de bijeenkomst of wilt u nu al laten weten wat uw ideeën zijn? Ga dan naar de Ideeënfabriek op onze website! Hier kunt u ook de ideeën van andere leden en geïnteresseerden beoordelen.

De programmacommissie wil graag met u in gesprek. Hans Kamps, Lilianne Ploumen, Sharon Dijksma, Jeroen Dijsselbloem en Monika Sie zijn erg benieuwd naar uw ideeën, oplossingen en gedachten. Daarom organiseren we op 20 maart een bijeenkomst in Felix Meritis aan de Keizersgracht in Amsterdam. Al onze leden zijn van harte welkom om in gesprek te gaan met de commissieleden. We rekenen op uw ideeën en enthousiasme!

Laat je emailadres achter en blijf op de hoogte.

Eerlijk delen, vast werk, goed wonen, een gezond leven, toegang tot scholing, emancipatie, recht op zeggenschap – het is de rode draad van de sociaaldemocratie in de strijd voor een rechtvaardige wereld.

Lees ons concept-verkiezingsprogramma