Praat mee over de zorg

Door Lea Bouwmeester op 21 december 2012 Delen

Zorg is van en voor mensen. De Partij van de Arbeid staat voor toegankelijke, betaalbare en goede zorg voor iedereen. Dicht bij mensen. De PvdA gelooft dat wij ons werk alleen goed kunnen doen als wij continue in gesprek zijn met diegenen die in de zorg werken of zorg krijgen. Daarom willen we graag in gesprek met de mensen waar het om gaat: patiënten, medewerkers en vrijwilligers in de zorg.

Wij zijn op zoek naar innovatieve manieren van zorgverlening. Wil jij ons laten weten waarom jullie het net even anders doen? Wat jullie instelling (klein of groot) bijzonder maakt? Hoe jullie via innovatieve zorgconcepten inspelen op de vraag van de patiënt, op het verhogen van de kwaliteit en daarmee de zorgkosten verlagen? Waarom jullie niet alleen naar vandaag kijken maar juist ook naar morgen? Nodig ons dan uit!

Samen met onze andere collega’s van de PvdA-Tweede Kamerfractie komen wij in februari graag langs.

Een PvdA-Kamerlid uitnodigen? Mail naar Monique Wijlhuizen.

Hopelijk tot snel!

Lea Bouwmeester, Agnes Wolbert, Otwin van Dijk, Grace Tanamal en Loes Ypma

Update 14-1: Wegens uitermate grote belangstelling is het op dit moment niet langer mogelijk een van ons uit te nodigen. Zodra dit weer het geval is, wordt hiervan op PvdA.nl melding gemaakt.