Luisteren op kantoor

Door Hans Spekman op 7 maart 2013 Delen

De PvdA heeft inmiddels verspreid over het land 9 partijkantoren. Een plek waar mensen binnen komen lopen voor een bakje koffie, het spreekuur van onze lokale Ombudsteams kunnen bezoeken en soms om hun hart te luchten over iets dat ze dwars zit. Een plek waar wij als PvdA luisteren naar wat er in onze steden en buurten speelt. Ook ik blijf graag op de hoogte van wat er zoal leeft bij mensen dus de komende maanden maak ik een tour langs al onze lokale partijkantoren.

Om te luisteren en onze lokale vrijwilligers duidelijk te maken hoe belangrijk het is dat zij deze kantoren draaiende houden. Morgen begin ik de tour in Groningen, waar ik tussen 12:00 uur en 15:30 uur met een bak koffie in gesprek ga met bewoners.

En, omdat ik vind dat we op nog veel meer plekken in het land zo’n mooi lokaal kantoor moeten hebben waar mensen ons weten te vinden, hoop ik dat we tegen het eind van de tour misschien al weer een opening op de agenda hebben staan en de tour kunnen voortzetten.