Lees ledenblad Rood online

Door De Redactie op 28 juni 2013 Delen

In het PvdA-ledenblad Rood van juni (pdf) een interview met Lodewijk Asscher over zijn werk in Den Haag, het verschil met Amsterdam, zijn drijfveren en ambities. Ook worden de zogenoemde primaries uitgelegd. Vier afdelingen van de Partij van de Arbeid laten voor gemeenteraadsverkiezingen hun lijsttrekker via een brede voorverkiezing kiezen. Dat betekent dat ook niet-leden meebeslissen, een unicum in Nederland.

Verder in deze tweede Rood van het jaar de columns van Diederik Samsom en Hans Spekman, een profiel van de Friese wethouder Houkje Rijpstra, twee opiniestukken over arbeidsgehandicapten, Arjen Berkvens over de nieuwe Foundation Max van der Stoel, Ruud Vreeman over het nieuwe netwerk ‘Kwaliteit van arbeid’, en nog veel meer.

Rood, juni 2013 (pdf) >
Rood, juni 2013 (Scribd) >