Lancering website ‘PvdA altijd in de buurt’

Door De Redactie op 24 februari 2011 Delen

PvdA-vrijwilligers gaan overal langs de deuren om bewoners van buurten in heel Nederland te vragen wat er volgens hen goed gaat in hun buurt en wat er beter kan. Dit gebeurt al jaren, maar sinds 2010 worden de resultaten verwerkt, en geanalyseerd, en vanaf vandaag gepresenteerd via deze website. Inmiddels is de mening van meer dan tienduizend Nederlanders, per gemeente, hier te zien.

Zo houden we een vinger aan de pols van Nederland, omdat niemand beter weet wat er kan worden verbeterd dan de bewoners zelf. We luisteren en laten dat zien: alle resultaten zijn openbaar en iedereen kan een bijdrage leveren.

De PvdA blijft werken aan een steeds beter en completer beeld van wat er goed en minder goed gaat. Want een eerlijke en veilige samenleving begint in je eigen buurt.

De informatie die we op deze manier vergaren is ontzettend waardevol voor onze (lokale) politici. Problemen of ergernissen, hoe groot of klein ook, worden zo eerder gesignaleerd en aangepakt.

Naar de website ‘PvdA altijd in de buurt’ >