Laat je stem niet verloren gaan

Stemmen vanuit het buitenland: registreer je voor 1 februari

Laat je stem niet verloren gaan

Door Michiel Servaes op 25 januari 2017 Delen

Op 15 maart wordt de nieuwe Tweede Kamer gekozen. Maar wie in het buitenland woont en straks wil meebeslissen moet zich deze week al registreren. Laat je stem niet verloren gaan!

Want er staat wat op het spel. Willen we een Nederland waar we tegenover elkaar komen te staan en de schreeuwers de overhand krijgen? Of zorgen we dat we er samen uitkomen met eerlijke kansen voor iedereen en een samenleving waarin discriminatie en radicalisering geen ruimte krijgen? Tijdens bezoeken hoor ik vaak dat u zich hier zorgen over maakt.

Maar het gaat ook over uw eigen situatie. Zo wil de Partij van de Arbeid het postennetwerk de komende periode verder versterken zodat de dienstverlening voor Nederlanders in het buitenland op orde blijft. Ook hopen we ons voorstel dat het mogelijk maakt om naast een buitenlandse nationaliteit het Nederlanderschap te behouden succesvol naar de eindstreep te brengen. De PvdA is trots op haar internationale blik en zal die blijven uitdragen.

Wacht dus niet langer en registreer je vandaag nog!