Kom naar het ViP-festival

Door De Redactie op 28 oktober 2014 Delen

Op 8 november vindt in Amsterdam het jaarlijkse ViP-festival plaats, een bijeenkomst speciaal voor vrouwen binnen de Partij van de Arbeid. Dit jaar heeft het festival het thema: ‘Emancipatiebeleid: stap vooruit?’.

Op deze bijeenkomst zijn onder andere minister Jet Bussemaker en de Volkskrant-columnist Harriet Duurvoort te gast en kunnen de bezoekers interessante workshops volgen die variëren van emancipatie voor de klas tot ‘speeddaten’ met politici binnen de partij. Via de sprekers en de workshops gaan we de discussie aan met politici en met elkaar.

We nodigen alle leden uit om langs te komen en hun moeder, zusje en buurvrouw mee te nemen. Kijk voor meer informatie op de website van het ViP Festival.