Kom naar het Festival van de Toekomst

Beeld PvdA Facebook

Door De Redactie op 5 februari 2015 Delen

De Partij van de Arbeid trapt zaterdag 7 februari met een Toekomstfestival de campagne af voor de verkiezingen van de Provinciale Staten en waterschappen. Het festival wordt gehouden in het historisch Klokgebouw in Eindhoven en is de eerste in een reeks van vier Toekomstfestivals.

Meld je aan >

Het toekomstfestival vindt plaats in Eindhoven, de stad van innovatie. Kom langs en bekijk uitvindingen en prototypes van de Technische Universiteit Eindhoven, zoals de Solar Challenge-auto. Probeer zelf de Virtual Reality Bril en laat je inspireren door culturele en wetenschappelijke pioniers van nu. Proef het voedsel van de toekomst en geniet van muziek en dans.

Politiek leider Diederik Samsom opent de dag met een toespraak over het Nederland van de toekomst. De volgende sprekers zijn onder meer minister van financiën Jeroen Dijsselbloem, Mark Minkman (directeur van Paradiso) over de toekomst van cultuur en popmuziek, Roald van der Vliet (InnoSportLab) over innovatie in de sport, Jasmin Schous (voorzitter van de Nationale Jeugdraad) en Ron van Baden (FNV-bondgenoten) over de toekomst van de arbeidsmarkt.

Routebeschrijving
Het Klokgebouw is zowel met het openbaar vervoer als met de auto prima te bereiken. Een uitgebreide routebeschrijving vind je op de website van de locatie.