Kom naar aftrap hete fase campagne

Door De Redactie op 8 augustus 2012 Delen

Met een goededoelenactie in ‘s-Hertogenbosch trappen we zaterdag de hete fase van de verkiezingscampagne af. PvdA-kandidaten voor de Tweede Kamer fietsen in het centrum van de stad geld bij elkaar voor het Jeugdsportfonds. Dit fonds geeft kinderen van ouders met beperkte financiĆ«le middelen kansen om te sporten. Diederik Samsom en Hans Spekman zullen onze vrijwilligers en alle andere aanwezigen toespreken. Iedereen is van harte welkom!

Diederik: ‘Het Jeugdsportfonds is een fantastische stichting die veel goed werk doet. Precies voor die kinderen waar wij als PvdA ook voor opkomen. Het moet niet uitmaken waar je wieg heeft gestaan voor de kansen die je krijgt. Dat geldt ook voor de sport. Daarom dragen we graag zelf een steentje bij.’

Deze laatste maand tot aan de verkiezingen gaan we overal in het land de strijd aan voor onze idealen. Omdat we een nieuwe weg met Nederland willen inslaan, een weg van groei en optimisme. We willen een sterker en socialer Nederland. Daarvoor gaan we van plein tot plein en van deur tot deur. Op weg naar een geweldige uitslag op 12 september.

De campagneaftrap in Den Bosch begint om 16.00 uur op het Kerkplein in Den Bosch. Naast de PvdA-kandidaten is ook het publiek welkom om te fietsen voor het Sportfonds. Ook de bekende Bossche volkszanger Marty Kreté is aanwezig.

Diederik zal met het publiek in gesprek gaan over onze keuzes voor Nederland. Aan het eind van de actie maakt hij bekend hoeveel geld er voor het Jeugdsportfonds is opgehaald.