Gezocht! Projectcoördinatoren

Door De Redactie op 26 juli 2017 Delen

Het PvdA Partijbureau zoekt per direct enthousiaste en ervaren organisers, eventmanagers, vrijwilligerscoördinatoren, datamanagers en fondsenwervers (35 uur p/w). Heb jij hart voor de PvdA als vereniging en zoek je een spannende uitdaging? Reageer dan vóór 20 augustus op onderstaande vacature.

Vacature

De PvdA wil impact hebben. Impact op hoe mensen wonen, werken, leven of voor elkaar zorgen. Soms kan dat via de politiek, soms komen de initiatieven van onderop. Deze initiatieven herkennen, stimuleren of nemen, dat doet, liever gezegd: dat is de Projectcoördinator. Deze go-getter is de energieke, inspirerende zelfstarter die mensen aan doelen verbindt. Die een idee omzet in een klinkend plan en zorgt voor een strakke uitvoering.

Ben jij degene die deze sleutelfunctie ambieert? Sla dan nu je slag want het partijbureau is op zoek naar projectcoördinatoren!

Context van de functie

Het PvdA Partijbureau ondersteunt de Vereniging bij het bereiken van de idealen van de sociaaldemocratie. Van de drie teams is het team Projecten de frontoffice van het partijbureau. Onder aanvoering van de teamleider zijn het de projectcoördinatoren die projecten initiëren, plannen en uitvoeren. Dat doet de projectcoördinator door drie dominante bekwaamheden in zijn werk te integreren: regisseren, netwerken en projectmatig werken, waarbij de laatste altijd het vertrekpunt is. In ‘weten wanneer je er moet zijn, maar ook wanneer je moet loslaten’, ligt de excellentie van de coördinator.

Functie-inhoud

• Verantwoordelijkheid projectorganisatie en -uitvoering

De projectcoördinator initieert projecten en stelt SMART-geformuleerde projectplannen op. Hij beoordeelt hoe de middelen, budget en tijd ingezet worden voor het kwalitatief op hoog niveau afleveren van het project. Hij plant en selecteert de communicatiemiddelen om draagvlak en betrokkenheid te creëren.

• Regisseren hulpstructuren

De projectcoördinator mobiliseert en ondersteunt regionale hulpstructuren, en benut die kracht in de projecten. De projectcoördinator heeft de focus op actuele/regionale maatschappelijke initiatieven, en verbindt deze aan regionale partijparticipatie.

• Leidinggeven aan vrijwilligers en stagiaires

De projectcoördinator werft en selecteert vrijwilligers en stagiaires. Hij stuurt hen aan en organiseert hun dagelijkse werkzaamheden zodanig dat de projectdoelstellingen worden behaald.

Profiel van de kandidaat

Ben jij de collega die wij zoeken? Dan ben je van nature een enthousiasmerend, inspirerend en creatieve persoon, met een sterke binding met het sociaaldemocratische gedachtengoed van de PvdA. Met jouw  inbreng en werkwijze slaag je erin doelmatig te handelen door je aan te passen aan veranderende omgevingen, opdrachten en mensen. Je hebt een scherp oog voor maatschappelijk relevante ontwikkelingen en beschikt over goed politiek gevoel. Kennis van en ervaring in project- of vrijwilligersmanagement op HBO niveau is vereist. Dat geldt ook voor communicatie- en campagnestrategieën, en uiteraard op een of meerdere expertisegebieden. Je vindt het geen probleem op inconveniënte uren en op wisselende (stand)plaatsen te werken. Deze competenties zijn op jou van toepassing: coachen, inspireren, initiatiefrijk, doelgericht, plannen en organiseren

Arbeidsvoorwaarden, informatie en solliciteren

We starten altijd met een projectaanstelling van 1 jaar. De Cao PvdA en Neveninstellingen is van toepassing. De arbeidsvoorwaarden zijn uitstekend en marktconform. Een uitgebreide functiebeschrijving is op te vragen via onderstaand e-mailadres. Wil je meer weten over deze functie neem dan contact op met Arjan de Vries, personeelsadviseur, 06 12730424. Stuur je motivatiebrief en CV uiterlijk op 20 augustus 2017 naar Tamira Agsteribbe via: tagsteribbe@pvda.nl . Je krijgt van ons dan z.s.m. bericht over het vervolg van de procedure.

Laat je emailadres achter en blijf op de hoogte.