Een rechtvaardige en solidaire samenleving

Door Egbert de Vries op 24 maart 2014 Delen

De PvdA vertegenwoordigt mijn idealen en daarom ben ik al ruim 25 jaar lid. Net als de PvdA ben ik ervan overtuigd dat als we er samen de schouders onder zetten, we van onze gemeente, van dit land en van Europa een rechtvaardige en solidaire samenleving kunnen maken. We zullen er, zeker in deze tijd van crisis en globalisering, meer dan ooit hard aan moeten trekken om dit waar te maken. Juist in die tijden hebben we iedereen nodig, niet alleen als lid maar ook als actief lid. Vanuit die filosofie ben ik, na jaren raadslid en bestuurder in Amsterdam geweest te zijn, lid geworden van het partijbestuur.

In het bestuur zal ik mij ervoor inzetten om de netwerken die deze partij mede opbouwen, te steunen en een stem te geven. Ik ben er van overtuigd dat we door meer ruimte en meer stem te geven aan afdelingen en netwerken de standpunten van de partij verbeteren, tunnelvisie aan de top voorkomen en het draagvlak voor onze politieke lijn versterken.

Partijbestuurder ben je niet voor jezelf of je eigen achterban, maar voor 55.000 leden en de sympathisanten. Graag hoor ik dus van jullie wat je van ons verwacht en wat er wel en niet goed gaat. Je kunt me bereiken via Facebook of per mail.