Doe mee in Friesland

Door De Redactie op 24 oktober 2013 Delen

Wil je alvast warmlopen voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart? Doe in november mee in Friesland! Op woensdag 13 november zijn er herindelingsverkiezingen in Leeuwarden, Heerenveen en De Friese Meren. Van 6 tot en met 13 november organiseren we met een grote groep enthousiaste vrijwilligers verschillende acties. Hiervoor zijn wij op zoek naar meer PvdA’ers die met onze Friese partijgenoten meedoen.

Lodewijk Asscher trapt de actie af op woensdag 6 november in Leeuwarden. Daarna zullen wij dagelijks in Friesland te vinden zijn waarbij we iedere dag(deel) een andere gemeente aandoen. Ook Diederik Samsom, Lutz Jacobi en Jacques Monasch zullen op één of meer dagen meedoen. De verdeling is als volgt:

– Woensdag 6 november: Leeuwarden
– Donderdag 7 november: De Friese meren
– Vrijdag 8 november: Heerenveen
– Zaterdag 9 november: Heerenveen/Leeuwarden
– Maandag 11 november: De Friese Meren
– Dinsdag 12 november: Leeuwarden
– Dinsdag 13 november: De Friese meren, Heerenveen en Leeuwarden

Reiskosten worden vergoed en opgeven kan via doemee@pvda.nl.