Discussieer mee over Van Waarde

Door Monika Sie op 14 maart 2013 Delen

Op het congres van zaterdag 27 april stellen we de Van Waarde-resolutie vast. Vooraf voeren de afdelingen hierover het debat en is er de gelegenheid tot 19 maart om amendementen in te dienen. In maart organiseren we debatten in Enschede, Groningen, Rotterdam en Eindhoven over de conceptresolutie (pdf), waarbij Hans Spekman of ik aanwezig zullen zijn. Lees verder voor alle details.

Het zal je vast niet ontgaan zijn dat afgelopen zaterdag de Van Waarde-resolutie gepresenteerd is. Na jarenlang onderzoek heeft de Wiardi Beckman Stichting een prachtige verhalenbundel en essay opgeleverd. Het essay vind je hier >

Een commissie van het Partijbestuur heeft politieke consequenties getrokken voor de koers van de partij die samen zijn te vatten als: sociaaleconomisch naar links, sociaal-cultureel naar meer gemeenschapszin en politiek naar meer zeggenschap en democratie. Lees de conceptresolutie >

Overzicht regionale bijeenkomsten:

5 maart
Café Forum in Enschede
Stationplein 1
Bijeenkomstnummer: 5839

7 maart
Puddingfabriek in Groningen
Viaductstraat 3-4
Bijeenkomstnummer: 5840

13 maart
Maassilo in Rotterdam
Maashaven Zuidzijde 1-2
20.00 – 22.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur)
Bijeenkomstnummerr: 5841

18 maart
De Effenaar in Eindhoven
Dommelstraat 2
Bijeenkomstnummerr: 5842

Je kunt reserveren via de reserveerlijn van de PvdA: 0900-9553. Voor aanmelding heb je het nummer van deze bijeenkomst nodig. Houd ook je relatienummer en postcode bij de hand. Als je geen relatienummer hebt word je doorverbonden met een van onze medewerkers (tijdens kantooruren).

Daarnaast organiseren de afdelingen Amsterdam (13/3), Utrecht (20/3), Den Haag (14/3), Leiden (27/2), Haarlem (26/3), Zwolle (27/2), Breda (2/3), Arnhem (14/3), Rheden en Rozendaal (28/3), Houten (11/4), Assen (13/3), Heiloo (23/3), De Fryske Marren (12/3), Herbaijum (13/3), Altena (21/3) en Vlaardingen (3/4) zelf een debat voor de regio. Hierbij ben je natuurlijk ook van harte welkom. Kijk voor meer informatie over deze bijeenkomsten op website van de afdeling.

Wij hopen van harte je te mogen begroeten bij een van de debatten.