Debat: voor een Europa dat werkt?

Door Monika Sie op 19 november 2013 Delen

‘Voor een Europa dat werkt’. Onder die titel is dit najaar het PvdA-conceptprogramma voor de Europese verkiezingen van 22 mei 2014 gepresenteerd door de programmacommissie. In februari 2014 zal het programma definitief worden vastgesteld op het PvdA-congres. Tot die tijd voeren we op de website van de Wiardi Beckman Stichting het debat over het conceptprogramma en de Europese koers van de PvdA. Wij nodigen iedereen die de toekomst van Europa aan het hart gaat uit aan dit debat deel te nemen.

Geef je analyse en standpunt, over het geheel of over deelonderwerpen uit het conceptprogramma. Dat kan door een bijdrage van 500 tot 1000 woorden te sturen naar Annelies Pilon via apilon@wbs.nl. Je kan ook gebruik maken van de commentaarfunctie om te reageren op opiniestukken die al zijn geplaatst. Je kan je hiervoor registreren op de site. De reageermogelijkheid is vervolgens onderaan de artikelen te vinden. We kijken uit naar je mening en ideeën!