Debat toekomst publieke sector Rotterdam

Door De Redactie op 7 oktober 2011 Delen

In de tweede week van oktober gaan we graag met je in debat over een uitermate belangrijk thema: de toekomst van de publieke sector. Sinds begin dit jaar is een commissie onder leiding van partijvoorzitter Lilianne Ploumen bezig met het ontwikkelen van een hernieuwde sociaaldemocratische visie op de publieke zaak. Door werkbezoeken, gesprekken met burgers en professionals en bijeenkomsten met onze bestuurders hebben we de praktijk van de publieke sector verkend. Het eerste debat is op maandag 10 oktober in Rotterdam.

Lees de blog van Lilianne voor uitgebreide toelichting op deze discussie >

Maandag 10 oktober
Me o.a. Job Cohen, Lilianne Ploumen, Menno Hurenkamp en een videocolumn van Pieter Hilhorst.
Engels Grandcafé
Groothandelsgebouw
Stationsplein 45, Rotterdam
19.30 uur – 22.00 uur
Aanmeldnummer 5757

19.00 uur Inloop met koffie en thee
19.30 uur Welkom en inleiding door Job Cohen
19.40 uur Vertoning filmpjes
19.50 uur Debat
20.30 uur Column van Menno Hurenkamp
20.40 uur Vervolg debat
21.10 uur Videocolumn van Pieter Hilhorst
21.15 uur Vervolg debat
21:40 uur Conclusies door moderator & advies aan cie van de zaal
21:50 uur Afsluiting door Lilianne Ploumen

Je kan voor deze bijeenkomsten reserveren via de telefonische reserveerlijn van de PvdA: 0900-9553. Voor aanmelding heb je het nummer van deze bijeenkomsten nodig: 5757. Hou ook je relatienummer en postcode bij de hand. Als je geen relatienummer hebt, dan word je doorverbonden met een van onze medewerkers van de Ledenadministratie (tijdens kantooruren).