Lees ons ledenblad Rood

Door De Redactie op 6 april 2016 Delen

Nu online: de laatste editie van ons ledenblad Rood (pdf). Dit nummer staat geheel in het teken van onderwijs. Met onder meer een groot interview over de drijfveren van Jet Bussemaker en Ronald Plasterk over zijn leraar Aardrijkskunde. Ook laten we een aantal leden aan het woord over de plus en minpunten van het huidige onderwijssysteem. Lees over Amsterdammers zich inzetten voor vluchtelingen door ze te helpen met het leren van de Nederlandse taal én het ontwikkelen van talent. En altijd al willen weten hoe je je kandidaat kunt stellen voor de Tweede Kamer? Ook dat kun je in deze editie van Rood lezen.

Verder in dit nummer: een fotoverslag van het congres van dit jaar, de columns van Hans Spekman en Diederik Samsom en feiten en fabels over het Oekraïne-referendum.

Download Rood (pdf) >