Daarom PvdA in Europa

Door Paul Tang op 20 mei 2014 Delen

Wordt het een Europa van markt en munt, of van mensen en werk? Een Europa dat zich sterk maakt voor een laag begrotingstekort of óók voor zo veel mogelijk banen? Daar gaat het wat mij betreft om bij de verkiezingen op donderdag 22 mei.

In Den Haag staren velen zich blind op de uitslag in Nederland. Maar voor de toekomst van Europa is de belangrijkste uitslag die van alle landen samen. De Europese peilingen laten een nek-aan-nekrace zien tussen de sociaaldemocratische fractie waar de Partij van de Arbeid deel van uitmaakt en de christendemocraten.

Jouw stem doet er dus toe aanstaande donderdag! Als je oneerlijke concurrentie op banen wilt tegengaan, gelijk werk met gelijk loon betaald wilt zien, stem dan Partij van de Arbeid. Met onze Europese bondgenoten kunnen we de focus verschuiven van markt en munt naar mens en werk.

Stemmen dus!

Wil je meer weten? Zie onze standpuntenpagina, bezoek onze verkiezingssite of stel mij een vraag op @paultang