Campagne-aftrap Europese verkiezingen

Campagne-aftrap Europese verkiezingen 6 april

Op zaterdag 6 april nodigen we alle campagnecoördinatoren uit voor de aftrap van de campagne voor de Europese Parlementsverkiezingen. We gaan weer samen met GroenLinks de volgende campagne in. In Utrecht ontmoeten campagneleiders en digital media managers van GroenLinks en campagnecoördinatoren van de PvdA elkaar voor een middag met informatie, training en ruimte om elkaar te spreken. Mis deze dag niet!

Aanmelden
Meld je aan vóór vrijdag 29 maart via het onderstaande formulier. Dit helpt ons met het indelen van de workshop groepen en het regelen van catering. Kan geen campagnecoördinator van jouw afdeling aanwezig zijn? Dan is het mogelijk om een vervanger te sturen. Neem daarvoor contact op met [email protected]. Meld je ook af wanneer je niet aanwezig kan zijn bij [email protected].

Programma en Locatie

Aanmeldformulier Campagneaftrap EP 2024

Hallo PvdA'er, Leuk dat je erbij bent op 6 april in Utrecht. We willen nog een paar dingen van je weten. Vul de vragen hieronder in en klik op registreer. Je ontvangt een bevestiging per mail. Heb je vragen over dit formulier, neem dan contact op met [email protected]. Groeten!

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Kies je workshop*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.