Kom naar de campagnedagen!

Door De Redactie op 18 februari 2010 Delen

Door het hele land organiseren we campagnebijeenkomsten, waar onder andere Wouter Bos aanwezig zal zijn. De eerstvolgende bijeenkomst vindt dinsdag 23 februari plaats in Almere. Check de agenda voor alle informatie over deze dag.

De bijeenkomsten vinden plaats in vijf verschillende steden, te weten Eindhoven, Groningen, Utrecht, Almere en Rotterdam. Elke campagnedag heeft een eigen thema. Hieronder een overzicht met de data van de bijeenkomsten en de thema’s die aan bod komen:

Datum:

Plaats:

Thema:

Aanwezigen:

1 februari

Eindhoven

veiligheid en leefbaarheid

Ronald Plasterk, Nebahat Albayrak en Guusje Ter Horst

8 februari

Groningen

crisis, werk en onderwijs

Wouter Bos, Ronald Plasterk, Sharon Dijksma en Mariëtte Hamer

17 februari

de rechtstaat is van iedereen

Wouter Bos en Nebahat Albayrak

23 februari

Almere

samenleven

Wouter Bos en Mariëtte Hamer

2 maart

Rotterdam

actualiteiten

Wouter Bos en Mariëtte Hamer

Je aanmelden kan via de telefonische reserveerlijn van de PvdA: 0900-9553. Daarvoor heb je het nummer van de bijeenkomst in Groningen nodig: 5680. Houd ook je relatienummer en postcode bij de hand. Als je geen relatienummer hebt, wordt je doorverbonden met een van onze medewerkers van de Ledenadministratie (tijdens kantooruren).

Om een video en foto’s te zien van de bijeenkomst in Eindhoven van 1 februari, klik hier. Ook het slotwoord van Wouter Bos op de campagne-avonden in Groningen en Utrecht zijn inmiddels te bekijken.