Bepaal mee

Mee bepalen – 'Ik heb heel veel om dankbaar voor te zijn, je moet je ervoor in zetten dat dat voor anderen ook bereikbaar is.
– Lodewijk Asscher’

Onze ledendemocratie is uniek. Daar zijn we bijzonder trots op. Als lid kun je echt invloed uitoefenen op de koers van de partij. Daarbij telt jouw stem even zwaar als die van ieder ander. Via de algemene ledenvergaderingen in jouw gemeente, kun je zo het lokale debat over dringende thema’s aanzwengelen. En elk jaar stem je mee over de belangrijkste partijzaken van het moment, via het Congres. Ter plekke of digitaal, vanuit je luie stoel. >> Stem jij de volgende keer mee? Word Lid!

Mee doen – Met je contributie, steun je een scala aan maatschappelijke verenigingsactiviteiten. Veelal georganiseerd door onze leden zelf. Lokale actiegroepen bijvoorbeeld, regionale Ombudsteams of de buurtbivaks gericht op leefbaarheid. Maar ook trainingen, discussiefora, sprekersavonden en club meetings. Er gebeurt genoeg! De inhoud staat daarbij voorop. Maar de gezelligheid is steevast nabij. Doe mee op een manier die bij jou past. Op afstand. Of als spil in de organisatie. Met de inhoud voorop. Of voor de sociale energie. Zo nu en dan. Of structureel. Alles is mogelijk.  Iedereen vindt zijn plekje. En nieuwe leden helpen we daarbij. >> Doe jij mee? Word Lid!