Hoe gaan we verder na corona?

Hoe gaan we verder na corona: wat laten we achter, wat nemen we mee? Lodewijk nodigt je uit om met hem in gesprek te gaan.

Weet je nog? Het is maar een paar weken geleden dat ons leven er totaal anders uitzag. ‘s Ochtends de kinderen naar school en wij naar ons werk. In het weekend bij elkaar op bezoek of naar een concert. Toch komt er heus ook weer een tijd na corona. Dat gaat nog een poosje duren en er is nog veel onzeker. Maar wat we wel zeker weten is dat veel van de beslissingen die we nu nemen, straks grote gevolgen hebben.

Lodewijk in gesprek met Thomas Piketty

Lees het essay

Download hier een printversie.
Download hier een e-readerversie.

Hoe we uit de coronacrisis komen

Beluister het essay als audioboek

Praat mee: digitale huiskamergesprekken

De wereld vormgeven na deze crisis kunnen we alleen samen, daarom wil Lodewijk heel graag met jou in gesprek. Dat doen we samen met experts in digitale huiskamergesprekken, hoe gaan we verder na corona: wat laten we achter, wat nemen we mee?

Geef aan in het aanmeldformulier wat jij wil weten of welke ervaring jij wil delen. De beste vragen en verhalen worden uitgekozen om deze live in het gesprek te delen. De gesprekken duren ongeveer 45 minuten.

Laat je emailadres achter en blijf op de hoogte