Themabijeenkomst Wonen en Groen met Songul Mutluer

Het is bekend dat Nederland kampt met een groot tekort aan woningen. Daar moet iets aan gedaan worden, maar hoe? Op woensdagavond 14 april (20.00 – 21.00) organiseert de PvdA Amstelveen een online themabijeenkomst over Wonen en Groen. Twee vragen staan centraal: waar ga je bouwen? En wat ga je bouwen? Is het bijvoorbeeld een goed idee om nieuwbouw in te breien in wijken op plekken waar je op een andere manier met de inrichting zou kunnen omgaan (bijv. stroken groen, parken, overtollige grasvelden)? En mag van omwonenden worden verwacht dat ze een deel van hun wooncomfort opgeven voor meer betaalbare woningen? Of zijn er andere oplossingen denkbaar? We nodigen alle experts, ervaringsdeskundigen en belangstellenden uit om hierover met ons in gesprek te gaan. Aan de hand van stellingen zullen we deelnemers uitnodigen hun visie op wonen en groen te delen. Songul Mutluer, Wethouder Wonen en Bouwen in de gemeente Zaanstad, zal samen met Arnout van den Bosch, PvdA-fractielid in Amstelveen, de stellingen van context voorzien. Praat of luister je graag mee? Meld je dan aan via voorzitter Anna Kaal ([email protected]). Je krijgt vervolgens een link toegestuurd. Heel graag tot woensdag! Met hartelijke groet, Bestuur PvdA Amstelveen
14 april 2021 om 20:00 tot 21:00

Themabijeenkomst

Meld je aan!

Je kunt deelnemen aan deze activiteit door je naam en e-mailadres achter te laten.