Regionale PvdA-kandidaat Tweede Kamer Peter de Vrij te gast bij lokale streekomroep

Op 17 maart zijn de verkiezingen voor de Tweede Kamer.  In het kiesdistrict Den Helder is Peter de Vrij als lijstduwer  voor de PvdA terug te vinden op plek 48. Peter de Vrij is wethouder namens de PvdA  in Den Helder. In zijn portefeuille heeft hij jeugdzorg, openbare ruimte, sport en armoedebeleid. De Vrij is geen onbekende in Den Helder en de regio. Al vele jaren is hij actief voor de PvdA als raadslid- fractievoorzitter.  Ook maatschappelijk heeft hij zijn sporen ruimschoots verdiend door zijn bestuurswerk bij o.a. de Tour de Lasalle, FC Den Helder en Zeemacht tennis en basketbal. De enige functie die Peter nog heeft naast zijn wethouderschap is voorzitter van de stichting Herdenkingsstenen Den Helder. Op woensdag 10 maart is Peter de Vrij te gast bij het radioprogramma LOS Actueel. Een uur lang, van 14.00 tot 15.00 uur, zal met hem gesproken worden over zijn politieke ambities en hoe hij stad en regio in Den Haag hoopt te kunnen vertegenwoordigen.
10 maart 2021 om 14:00 tot 15:00

In gesprek