Presentatie lijsttrekker

Vrijdagavond 15 oktober zal de PvdA Losser haar lijsttrekker voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen presenteren bij ’t Trefhuus te Overdinkel. Deze avond begint om half 8 en zal duren tot tien uur. Voor deze avond zijn een aantal gastsprekers uitgenodigd welke zullen spreken alvorens de lijsttrekker daadwerkelijk gepresenteerd wordt. Bert Otten, voorzitter van het gewest Overijssel en voormalig landelijk vice-voorzitter van de PvdA tevens oud-wethouder van Hengelo, zal de avond aftrappen met een vooruitblik naar de aankomende verkiezingen. Annemieke Wissink, namens de PvdA fractievoorzitter van de Overijsselse statenfractie, zal spreken over het belang van een sterke regio Twente onder andere voor het behoud van ons jongerenpotentieel; zeer relevant voor de gemeente Losser. Daarnaast zal Arjan Kampman, namens de PvdA wethouder in de gemeente Enschede, spreken over de wijze waarop de sociale politiek door mee te besturen in een coalitie écht het verschil kan maken voor het dagelijks leven van mensen. Tenslotte zal de PvdA Losser haar lijsttrekker voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen bekend maken waarnaar deze met een speech de motivatie en plannen voor de komende periode zal uitspreken. De PvdA Losser nodigt iedereen van harte uit om deze avond bij te wonen, welke uiteraard wordt afgesloten met een gezellige borrel.
15 oktober 2021 om 19:30 tot 22:00

Sociale bijeenkomst

Meld je aan!

Je kunt deelnemen aan deze activiteit door je naam en e-mailadres achter te laten.