In gesprek met de kandidaat voorzitters

De PvdA afdelingen Texel, Schagen, Hollands Kroon en Texel vormen samen ‘De Kring’. Regelmatig treffen bestuurders, raadsleden en wethouders elkaar om met elkaar politieke onderwerpen te bespreken en hierover afstemming te vinden. Op zaterdag organiseert de ‘De Kring’ een activiteit voor alle PvdA leden uit de Noordkop. Jan Steven van Dijk, voorzitter van de ‘De Kring’ zag een goede mogelijkheid om zo na de Corona – winterslaap de verkiezing van de nieuwe voorzitter van onze vereniging aan te grijpen elkaar weer te spreken en de kandidaten de kans te geven zich te presenteren. Op aanstaande zaterdag 18 september van 10.00 uur tot 11.30 uur. Anderhalf uur waarin zij zich kunnen voorstellen, vragen kunnen beantwoorden en hun kunnen visie neerleggen. Anderhalf uur is de max. is het klaar dan stoppen we eerder. U bent uitgenodigd om deel te nemen aan een Microsoft Teams-vergadering Titel: Ontmoeting met de kandidaten vz. PvdA! Vragen, planen, visie. Tijd: zaterdag 18 september 2021 10:00 uur Deelnemen via uw computer of mobiele app Klik hier om deel te nemen aan de vergadering
18 september 2021 om 10:00 tot 11:30

In gesprek