Boekbespreking Ploumen - De deur naar de macht

Het is bijna zover: de Tweede Kamerverkiezingen van 2021. Voorafgaand hieraan zal onze lijsttrekker Lilianne Ploumen zich natuurlijk in talloze televisieoptredens afficheren en uiteindelijk ook de debatten met de lijsttrekkers van de andere partijen profileren. Wat is er nou interessanter dan je hierop voor te bereiden door nog wat meer kennis te nemen van de persoonlijke achtergrond van onze politiek leider? Want: we weten dat ze een activistische inborst heeft, partijvoorzitter is geweest, ontwikkelingssamenwerking haar expertise is en ze het als dochter van een melkboer heeft geschopt tot minister, maar uit wat voor nest komt ze precies, hoe hebben haar drijfveren en idealen vorm gekregen en welke toekomst ziet zij voor zich? Deze vragen zouden goede gespreksstof opleveren voor een boekbespreking, en wel een bespreking van het recent verschenen boek De deur naar de macht, van Lilianne’s eigen hand. Graag nodigen wij je daarom uit om met elkaar in gesprek te gaan en van gedachten te wisselen over dit inspirerende en krachtige levensverhaal. Dit doen we exact twee weken voor de verkiezingen op woensdag 3 maart vanaf 20u (tot ±21.15u) in onze online afdelingskamer.
3 maart 2021 om 20:00 tot 21:15

In gesprek