Bezoek aan de EU in Brussel

Op donderdag 30 maart 2023 gaat de PvdA-afdeling Tilburg naar Brussel, om onze Europarlementariër Mohammed Chahim te bezoeken. Voor deze bijzondere dag zijn alle Tilburgse PvdA-leden uitgenodigd om naar het Europees Parlement te komen. Deze reis wordt voor een groot deel gesponsord en is inclusief busreis vanuit Tilburg en weer terug. Ook wordt er een diner voor ons verzorgd in Brussel. We bezoeken het gebouw van het Europees Parlement in Brussel, krijgen een uitleg over hoe het Parlement werkt en bezichtigen de plenaire vergaderzaal. Natuurlijk zal Mohammed zijn opwachting maken en wil hij jullie vragen beantwoorden! Eerst zullen we een bezoek aan het Huis van de Europese Geschiedenis brengen. Hier is een indrukwekkende tentoonstelling over de Europese geschiedenis van de negentiende eeuw tot het heden te zien. Deze bezoeken we na aankomst in Brussel. Het is gelegen pal naast het gebouw van het Europees Parlement. Daarna kun je op eigen gelegenheid gaan lunchen in een van de vele restaurantjes in de buurt. In de middag zullen we het EP bezoeken. Als afsluiting wordt er voor ons een diner georganiseerd in Brussel, waarna we weer naar Tilburg zullen vertrekken. Er zijn maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Je kan je via de link hieronder aanmelden, waarbij het belangrijk is om te vermelden dat aanmeldingen definitief zijn! Houd rekening met een eigen bijdrage, bijvoorbeeld voor de lunch en drankjes. Het diner, de reis en de rondleidingen zullen door ons gedekt worden. Houd voor deze activiteit de hele dag vrij; we zullen vroeg in de ochtend vertrekken en laat in de avond terugkomen. Als er te veel aanmeldingen zijn, kom je automatisch op de wachtlijst. We zullen je hierover tijdig informeren. De link om je aan te melden: https://forms.office.com/r/pjeSbwzfpR
30 maart 2023 om 08:00 tot 22:00

Sociale bijeenkomst