1 mei lezing door Mohammed Chahim

Op de Dag van de Arbeid organiseert de PvdA Groote Heide (Cranendonck, Heeze-Leende en Valkenswaard) in samenwerking met het gewest Brabant een 1 mei lezing. Deze wordt gegeven door Mohammed Chahim, lid van het Europees Parlement voor de PvdA. Mohammed gaat in op de betekenis van 1 mei in relatie tot de actuele politiek. Na afloop gaat Jeroen Weyers met Mohammed in gesprek en is er voor jou ook ruimte om je vraag te stellen. De digitale bijeenkomst start om 16.00 uur en duurt tot ongeveer 17.00 uur. Als je deel wil nemen kun je je aanmelden via dit formulier: https://forms.gle/4gWUdPEanChYoaMTA Je ontvangt dan op 1 mei de inlog-linformatie voor de lezing. Hopelijk tot dan! Deze lezing is een gezamenlijke activiteit van de afdelingen Cranendonck, Heeze-Leende en Valkenswaard. Zoals u weet zijn we op weg naar een fusie van deze drie afdelingen per 1 januari 2022. Op 11 oktober is er een gezamenlijke ALV om de fusie definitief te bekrachtigen en een nieuw bestuur te benoemen. Hierover ontvangt u later meer informatie. De voorbereidingen voor de gemeenteraadsverkiezingen gebeuren in de eigen gemeente.
1 mei 2021 om 16:00 tot 17:00

Debat / Lezing