Den Haag, 28 september 2020

Vacature

Ben je geïnteresseerd in de politiek en online marketing? Wil jij je inzetten voor een samenleving
waar je zeker kunt zijn van een fijne en betaalbare woning, goede zorg, uitstekend onderwijs en
zekerheid over je baan? Lees dan verder, want het Partijbureau van de PvdA zoekt een leergierige

1 fte (35 uur) – standplaats: PvdA partijbureau in Den Haag

Draai jij mee in het hart van onze verkiezingscampagne?

De Tweede Kamerverkiezingen komen eraan en de PvdA wil bij die verkiezingen winnen. We trekken alles uit de kast en zoeken iemand die met dezelfde mentaliteit bij ons aan de slag wil. Samen met collega’s werk je aan onze vormgeving, optimaliseer je campagnes en werk je volgens onze online strategie. Je ondersteunt bijvoorbeeld bij de opmaak van alle flyers van onze kandidaten en allerhande vormgevingsuitingen. Ook draag je ondersteunend bij aan beeldontwerp en videoproducten. Dit doe je natuurlijk niet alleen, maar in een leuk team van heel gemotiveerde mensen! We zoeken iemand die gedreven is om aan veel en diverse dingen bij te dragen. Die interesse heeft in de politiek, affiniteit heeft met het sociaaldemocratisch verhaal van de PvdA en actief de nieuwste online ontwikkelingen volgt. Het allerbelangrijkste: laat ons zien dat je ondernemend en nieuwsgierig bent!

Wij bieden een bijzondere dynamische ervaring?

Het partijbureau is de werkorganisatie van de PvdA: een inspirerende werkomgeving waar je met fijne, geëngageerde collega’s, ruimte krijgt om te leren en te ontwikkelen. Het partijbureau kent 3 teams: Diensten, Ondersteuning en Projecten. Deze vacature maakt onderdeel uit van het team Projecten.
Werken aan een landelijke verkiezingscampagne is een hele bijzondere ervaring. In deze campagne
is de rol van online communicatie alleen maar groter aan het worden. We zijn nu druk bezig met
digitale ontwikkelingen voor de komende campagne. Ontwikkelingen waar jij ook je stempel op kan
drukken. Door de coronacrisis is het nog onzeker hoe de campagne er precies uit gaat zien, maar daardoor is er wel veel ruimte voor creatieve oplossingen en eigen initiatief. Het werk is divers en heel dynamisch. Ons communicatieteam is een jonge, vrolijke club mensen.

Goed om te weten!

Om aan de slag te kunnen moet je kennis van en vaardig zijn met Adobe software: Photoshop, Indesign, Premiere. Als je filmervaring hebt is dat zeker een voordeel. Daarnaast heb je uiteraard ervaring met vormgeving en montage.

Arbeidsvoorwaarden

Arbeidsvoorwaarden conform de CAO PvdA en Neveninstellingen. Het salaris bedraagt bruto € 2.449 per maand (€ 2.786 incl. vakantietoeslag en eindejaarsuitkering) bij een werkweek van 35 uur per week. Contractduur t/m 31 maart 2021. Het partijbureau is op loopafstand van Station Den Haag HS, maar we werken ook veel thuis in verband met de coronacrisis.

Informatie en solliciteren

Als jij je herkent in het profiel kijken wij uit naar jouw CV en motivatiebrief, die je kan sturen naar Martijn van Moock ([email protected]), contentmanager, via [email protected] Dat kan tot uiterlijk 11 oktober 2020. Info over de functie kan ook worden ingewonnen bij Martijn van Moock, via 0652668316.

Deze vacature wordt gelijktijdig in- en extern verspreid. Interne kandidaten hebben bij geschiktheid voorrang.