Stem jij PvdA?

Goed om te horen!

Nederland staat 15 maart voor een keuze. Samen met jou kunnen we Nederland écht vooruit brengen.

We leggen ons niet neer bij hoe het is, maar strijden voor hoe het kan zijn. Dat is altijd onze missie geweest. Nu is het tijd voor de volgende stap. Nu de economische crisis voorbij is, is het tijd om samen vooruit te gaan. In de economie, zodat grote bedrijven netjes belasting betalen, net als de bakker op de hoek. Op de werkvloer, zodat we uitbuiting van werknemers aanpakken. Zodat vaste contracten met zekerheid weer de norm worden. In onze samenleving, zodat we minder schreeuwen en beter naar elkaar luisteren.

Nu kunnen we de scholen van onze kinderen nog beter maken. Nu kunnen we de zorg voor onze ouderen verbeteren. Nu kunnen we zorgen dat we de overgang naar een meer duurzame economie maken. Dat is de opgave voor de komende vier jaar. Nederland is een prachtig land, dat we met zijn allen nog veel mooier en vooral rechtvaardiger kunnen maken.

Samen vooruit!

Laat het weten!

Laat al je vrienden op Facebook weten dat jij PvdA stemt, en deel je favoriete berichten!

Naar de PvdA Facebook

Nog zwevende vrienden of familie?

Vrienden of familie die nog niet overtuigd zijn van onze boodschap om Nederland écht vooruit te brengen? Wij hebben de grootste verschillen tussen de PvdA en andere partijen voor ze op een rijtje gezet.

Overtuig ze

Word lid!

Word lid van de Partij van de Arbeid. Want samen bereiken we veel meer dan ieder voor zich.