Hemelbestormers: een eerlijke en schone toekomst

Nederland is toe aan een andere eerlijkere koers.

Terwijl in Nederland voor te veel mensen dingen zoals een fijn huis en fatsoenlijk salaris, onzeker zijn geworden. Speelt op de achtergrond de wereldwijde zorg over de toekomst van onze planeet. Wat is het plan van de PvdA voor een eerlijke en schone toekomst? Daarover praten we op zondag 7 maart van 20.00 tot 21.00 uur met kandidaat-Kamerlid Joris Thijssen bij de Hemelbestormers.

Heb jij al een vraag? Stel hem in de comments op YouTube. 👆

Wie is Joris Thijssen?

De afgelopen vier jaar was Joris directeur bij Greenpeace Nederland, een baan die hij startte door aan een touw tussen twee windmolens te hangen en zo de toegang te blokkeren tot de haven naar Nederlands grootste kolencentrale. Hij onderhandelde onder meer mee voor een beter klimaatakkoord. Waarom ruilde hij zijn rol als voorman van de klimaatbeweging in voor de politiek? En waarom juist bij de PvdA?

Wees er zondag bij en je komt erachter! Bovendien kun je tijdens het gesprek je eigen vragen in de comments.

Meld je aan en krijg een herinnering

Meld je met onderstaand formulier aan en krijg op de dag zelf een herinnering met de link naar het gesprek. Heb jij al een vraag voor Joris? Stel die dan gelijk! Heb jij vrienden die nog geen lid zijn van de PvdA, maar dit wel interessant vinden, nodig die vooral uit! Iedereen is van harte welkom.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Wat zijn de Hemelbestormers?

Jonge PvdA'ers die politieke oplossingen voor de toekomst bedenken en hiermee de PvdA relevant maken voor jongeren: dat zijn de Hemelbestormers. De partij wil de aankomende jaren verjongen, vernieuwen en verfrissen. Dat doen we aan de hand van leuke bijeenkomsten waar inhoud en plezier even belangrijk zijn.

Dit is de plek waarmee je als jonge PvdA'er het meeste uit je lidmaatschap haalt. Wil jij graag meer betrokken worden bij de partij maar weet je nog niet precies op welke manier? Geen probleem! Laat je telefoonnummer achter en we bellen je op om voor jou de perfecte plek in de partij te vinden. Je kunt meer doen dan je denkt.

Evenementen

Met leuke gasten en bekende gezichten gaan we in gesprek over aansprekende thema's,  waarbij jij wordt gevraagd mee te denken over nieuwe oplossingen en ideeën. Gasten tot nu toe waren onder andere Lodewijk Asscher en Mei Li Vos en vele jonge raadsleden. Mensen van buiten de partij zijn van harte welkom, het is een uitstekende manier om kennis te maken met de partij.