Hemelbestormers #2 in Rotterdam

29 november met o.a. Kevin van Eikeren

Hemelbestormers #2 in Rotterdam

De Hemelbestormers is de plek waarmee je als jonge PvdA'er het meeste uit je lidmaatschap haalt. Politiek en plezier gaan hand in hand. Iedere avond behandelen we een thema en is er een goede borrel.

Deze editie hebben we het over wonen. Want, wat is er fijner dan je een eigen huis en een plek onder de zon? Tegelijkertijd verandert hoe en waar wij wonen in rap tempo. Daarover gaan we praten met onze voorzitter Nelleke Vedelaar, het Rotterdamse PvdA-raadslid Kevin van Eikeren en de rijzende ster uit de Zuid-Hollandse Provinciale Staten Rosalie Bedijn.

Na het overweldigende succes van de eerste Hemelbestormers-bijeenkomst in Utrecht, ben jij van harte welkom bij de tweede editie op vrijdag 29 november! Je bent vanaf 19:00 welkom in De Machinist, Willem Buytewechstraat 45 in Rotterdam. Het programma begint om 20:00 en vanaf 21:30 begint de borrel - het eerste drankje is gratis! Meld je gratis aan en als je vrienden mee wil nemen, ook als zij geen PvdA-lid zijn, zijn zij van harte welkom!

Meld je gratis aan!

Hemelbestormers evenement #2

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Lees meer over de Hemelbestormers en word actief lid van de PvdA. Je kunt meer doen dan je denkt.