Hemelbestormers #2 in Rotterdam

29 november met o.a. Kevin van Eikeren

Hemelbestormers #2 in Rotterdam

Wat is er fijner dan je een eigen huis en een plek onder de zon? Tegelijkertijd verandert hoe en waar wij wonen in rap tempo. Ga jij ooit nog een betaalbaar huis vinden?

De grote binnensteden zijn vandaag de meest gewilde stukjes onroerend goed, terwijl men daar in de jaren '80 nog niet dood gevonden wilde worden. Arbeiderswijken van weleer veranderen in lusthoven voor de nieuwe welgestelden, bruisende dorpen lopen leeg. Hoog tijd dat de Hemelbestormers samen nadenken over volkshuisvesting in het Nederland van morgen. Dat is precies wat we gaan doen, met onze voorzitter Nelleke Vedelaar, het Rotterdamse PvdA-raadslid Kevin van Eikeren en de rijzende ster uit de Goudse gemeenteraad Sophie Heesen.

Na het overweldigende succes van de eerste Hemelbestormers-bijeenkomst in Utrecht, ben jij van harte welkom bij de tweede editie op vrijdag 29 november! Je bent vanaf 19:00 welkom in De Machinist, Willem Buytewechstraat 45 in Rotterdam. Het programma begint om 20:00 en vanaf 21:30 begint de borrel. Meld je gratis aan en als je vrienden mee wil nemen, ook als zij geen PvdA-lid zijn, zijn zij van harte welkom!

Meld je gratis aan!

Hemelbestormers evenement #2

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Lees meer over de Hemelbestormers en word actief lid van de PvdA. Je kunt meer doen dan je denkt.