Contentmaker (video)

De Tweede Kamerfractie van de PvdA zoekt een nieuwe collega die onze online videocontent gaat maken.

Hebben Premiere en Photoshop geen geheimen voor je? Ben je geïnteresseerd in videobewerking, social media en campagnevoeren? Kijk je met een frisse blik en lijkt het je leuk om aantrekkelijke content te maken met onze Kamerleden? En dat allemaal in het hart van de Nederlandse democratie? Dan zijn wij per direct op zoek naar jou!

De functie

Als contentmaker (video) ben je onderdeel van het communicatieteam van de PvdA. Het team bestaat uit meerdere contentmakers en online redacteuren. Samen bedenken jullie aansprekende content die aansluit bij onze politieke strijd. Je filmt en monteert zelf video’s voor de social mediakanalen. Dat kan zowel in het parlement zijn, als op locatie in het land.

Wie we zoeken

We zoeken iemand die goed kan filmen en onder tijdsdruk kan monteren. Je bent creatief, gedisciplineerd en beschikt over een snelle, vlotte montagestijl. Je hebt een duidelijke visie over wat een montage goed maakt. Goede beheersing van Adobe Premiere is dus een vereiste. Basiskennis van Adobe Photoshop of andere Adobe softwareprogramma’s is een pré. Omdat je bijna elke dag bezig bent met politieke actualiteit, is het belangrijk dat je nieuwsgierig bent naar het politieke nieuws en dit regelmatig volgt. Je hebt affiniteit met de idealen van de PvdA en kunt zelfstandig aan een project werken.

We zoeken iemand die op z’n minst beschikbaar is tot en met de Tweede Kamerverkiezingen van 17 maart 2021. Na deze periode kunnen we in overleg kijken of er ruimte is voor verlenging van het dienstverband.

Wat bieden we?

Een inspirerende werkomgeving in het hart van de Nederlandse democratie. Multidisciplinaire samenwerking in een compacte organisatie met korte lijnen en ruimte om de functie verder te ontwikkelen. Arbeidsvoorwaarden zijn conform de cao van de Stichting Ondersteuning Tweede Kamerfractie PvdA. Afhankelijk van kennis en ervaring bedraagt het salaris maximaal € 3.911,26 per maand bij een werkweek van 32 uur per week.

Belangstelling en solliciteren

Kun je niet wachten om te beginnen? Maak je belangstelling dan kenbaar door uiterlijk woensdag 14 oktober 2020 je motivatiebrief en CV te sturen naar [email protected].

Voor meer informatie over de procedure en de functie kun je contact opnemen met Martijn Weeda ([email protected]/ 06-3163 4122) of Charlie Silvrants ([email protected]/06-1339 7671).