Gezocht: Actie-team captains

De PvdA wil impact hebben. Impact op hoe mensen wonen, werken of voor elkaar zorgen. Via de politiek en vanuit de sterke vereniging. Met de gemeenteraadsverkiezingen 2022 op komst zijn wij op zoek naar:

Actie-team captains

4 – 6 uur per week / vrijwilligersfunctie

Op 16 maart 2022 zijn de gemeenteraadsverkiezingen en de PvdA komt in actie! In alle provincies zal een actieteam gaan strijden voor een eerlijk en sociaal Nederland. Dit doen we door keihard campagne te voeren op lokaal, provinciaal en landelijk niveau. Als actie-team captain coördineer en initieer je verschillende acties (bijv. langs de deuren, straatacties, bel-acties, evenementen met kandidaten) en breng je een berg energie mee om jouw team van vrijwilligers te motiveren. Je doet dit natuurlijk niet alleen. Samen met de afdelingen en het partijbureau ondersteunen we je en bieden we verschillende online en fysieke trainingen aan. Opleidingsniveau of ervaring met campagne voeren is niet belangrijk, je motivatie om samen Nederland eerlijker en socialer te maken des te meer!

Waar zijn we naar op zoek?

• Je bent een enthousiaste resultaatgerichte campaigner (in spe) met creativiteit en motivatie om te strijden voor een socialer Nederland.
  • Je bent vanaf half november t/m maart +/- 4 tot 6 uur per week beschikbaar, de laatste weken voor de verkiezingen kan dit meer zijn.
  • Je weet anderen te enthousiasmeren en aan te sturen en houdt ervan om onderdeel te zijn van een team.
  • Je bent de spin in het web voor je teamleden en lokale afdelingen in jouw provincie.
  • Je bent in staat het overzicht te houden en weet je makkelijk aan te passen aan snel veranderende situaties.

Wat bieden we jou?

• Een toffe functie waar je samen met andere mensen het verschil kan maken.
  • Diverse trainingen in organizing, social media, leiderschap en meer.
  • Een unieke ervaring in een enthousiaste campagne waarin je de ins & outs van een politieke campagne van dichtbij kan ervaren.
  • De mogelijkheid om door te groeien in de PvdA en jouw netwerk te vergroten.
  • Een vrijwilligerscontract met daarbij behorende (reiskosten-)vergoeding.

Spreekt je dit aan? Ben jij diegene die we zoeken? Solliciteer dan door een korte motivatie te mailen naar Jacob Schaap, vrijwilligerscoördinator bij de PvdA ([email protected]). Dit mag in de vorm van een brief (max 1 A4), een video of op een andere creatieve manier. Doe dit uiterlijk 27 oktober.

We zijn op zoek naar in totaal 12 actie-team captains, één per provincie.