Aanmeldpagina online trainingen

Samen blijven we online.

Tijd om je vaardigheden aan te scherpen? Kijk niet verder!

Het partijbureau organiseert regelmatig digitale workshops om jou te trainen in relevante skills voor de lokale politiek! Kijk hieronder welke trainings nú worden aangeboden, en schrijf je in onderaan deze pagina! De data en tijden van de trainings staan in het formulier aangegeven.

Jezelf inschrijven voor meerdere trainings is mogelijk door deze pagina te sluiten en opnieuw te openen (niet verversen).

Talent vinden voor de gemeenteraad: hoe doe je dat effectief? In deze training bespreken we hoe je de zoektocht naar lokale toppers effectief kunt organiseren. Waar kun je zoeken? Hoe kun je talent begeleiden? Wie zijn je aanspreekpunten binnen de partij? Deze cursus is interessant voor iedereen met een hart voor talentontwikkeling en/of zich bezig gaat houden met het samenstellen van de lijsten voor de gemeenteraadsverkiezingen (afdelingsbesturen, kandidaatstellingscommissies).

Deze cursus wordt gegeven door Joshua Paas, projectcoördinator scouting & verjonging

Je inzetten in de campagnetijd betekent voor alles: communiceren. Al duizenden jaren gebruiken mensen verhalen om met andere verbinding te zoeken. In deze cursus gebruik jij je persoonlijke drijfveren om jouw pitch te ontwikkelen. Met jouw persoonlijk verhaal op zak kun je het PvdA gedachte goed uitdragen bij mensen op straat, maar ook bij je buren, familie en vrienden. Oefen hier je persoonlijk verhaal, en leer het in te zetten tijdens de campagne.

Deze workshop wordt gegeven door Alvin van Dijk, Political Organizer op het partijbureau. De training duurt ongeveer 90 minuten, en is hands-on!

Teamwork makes the dream work: In deze interactieve sessie van 1,5 uur gaan we aan de slag met hoe jij effectieve en leuke vrijwilligersteams in jouw afdeling kan opzetten én behouden.  We putten o.a. uit ervaringen die we hebben opgedaan tijdens de Tweede Kamerverkiezingen. Aan het einde van deze sessie heb jij een concreet plan om binnen jouw afdeling aan de slag te gaan.

Deze training wordt gegeven door Nikki Gommers & Jacob Schaap, Vrijwilligerscoördinatoren op het partijbureau.

Wil je uitgebreid ingaan op alle do’s en dont’s wat betreft social media? En hoe je hier zelf mooie foto’s filmpjes, en andere media voor maakt? In deze basistraining geven we de belangrijkste tips en tools mee om dit snel en effectief te doen, zodat jouw PvdA  afdeling zo zichtbaar mogelijk is online!

Deze training wordt gegeven door Sarah Berends, Online Expert op het partijbureau.

Waar komen jouw nieuwe leden vandaan? En wat kun jij nou doen (of: moet je vooral niet doen) om ze over de streep te trekken? Deze vragen komen aan bod tijdens deze introductie op ledenwerving. We onthullen de basisprincipes die zorgen voor een continue stroom van nieuwe leden. En prikkelen je geest met eenvoudige, maar slimme acties die jij 'morgen' al in praktijk kunt brengen. Kort, maar krachtig.

Deze training wordt gegeven door Bianca Jamanika, Projectcoördinator Ledenwerving en -behoud.

Aanmeldformulier Digitale Trainings April-Juni 2021

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

In verband met onze beperkte menskracht, laten we trainingen vervallen als er minder dan 5 aanmeldingen zijn. In dat geval ontvang je van ons bericht, met de vraag om een andere datum te kiezen.